آیا محصول شما حالت شبانه دارد تا بدون ایجاد مزاحمت برای شما فیلتر آلودگی را از اتاق ادامه دهد؟
برای اطمینان از قابل مشاهده بودن کل هزینه استفاده از دستگاه تصفیه هوا ، هزینه خرید نیز برای ارزیابی ارزش پول و هزینه فیلتر جایگزین نیز وجود دارد.
شما می توانید در این صفحه تمام توصیه های فنی مربوط به دستگاه خود را پیدا کنید. اما بررسی های مشتریان را به خوبی بررسی کنید ، فراتر از طراحی لوازم خانگی ، قبل از انتخاب خود ، بررسی کنید که چه آزمایشی روی هر دستگاه تصفیه انجام می شود. همچنین اطمینان حاصل کنید که عملکردهای لازم در سیستم وجود دارد و سطح کیفیت آن نیز به اندازه کافی خوب است ، بنابراین عملکرد اصلی آن ، از بین بردن آلاینده ها ، ذرات ریز و مواد آلرژی زا انجام می شود.
فیلترهای HEPA واقعی توسط سازمان هایی مانند EPA ، انجمن ریه آمریکا و آکادمی آلرژی و ایمونولوژی کودکان در آمریکا توصیه می شوند.
این فیلترها هوا را از طریق یک غشای چسبنده مجبور می کنند و می توانند تا 99 درصد ذرات به اندازه 0.3 میکرون را جذب کنند.
فیلترهای HEPA در دستگاه های تصفیه هوا بسیار توصیه می شوند زیرا در به دام انداختن ذرات ریز مانند گرده ، شوره حیوانات خانگی ، هاگ کپک ، باکتری ها و به طور کلی ذرات بسیار ریز بهتر است.
چندین سطح فیلتر HEPA با توجه به سطح کارایی آنها در فیلتراسیون ذرات ریز وجود دارد. فیلتر هپا دارای قیمتی مرتبط با سطح فیلتراسیون و همچنین ظرفیت آن برای از بین بردن آلودگی در یک اتاق بزرگ یا کمتر است ، بنابراین ابعاد خاص خود را دارد.
سطح کیفیت فیلتر HEPA نشانگر بسیار خوبی از کیفیت دستگاه است ، همه در سطح فیلتراسیون ارتباط برقرار نمی کنند.

دوشنبه 3 خرداد 1400
بؤلوملر :