دستگاه تصفیه هوای درون کانال از فناوری انرژی الکترومغناطیسی انعکاسی انحصاری استفاده می کند. دستگاه تصفیه هوا درون کانال که در پلنوم تأمین تهویه هوا یا سیستم گرمایش موجود شما نصب شده است ، پراکسید هیدروژن موجود در هوا را با سطح پایین و پراکسید هیدروژن تولید می کند که از طریق کنترل کننده هوا ، از طریق سیستم کانال و در فضای زندگی مطبوع توزیع می شود. 
بر خلاف فن آوری های هوای غیرفعال ، که برای تصفیه یا فیلتراسیون به آلاینده ها نیاز دارند تا از واحد عبور کنند ، دستگاه تصفیه هوا درون کانال در خانه شما به طور فعال آلاینده های منبع را تصفیه می کند. علاوه بر این ، از یونیزر برای لخته شدن یا چسباندن ذرات معلق در هوا استفاده می کند که باعث می شود اندازه آنها بزرگتر شود و فیلتر آن راحت تر شود. تولید پراکسید هیدروژن به طور طبیعی در جو زمین اتفاق می افتد و بخشی از روند پاک سازی هوا در طبیعت است.

واحد تهویه مطبوع داخلی و مجاری دستگاه تصفیه هوا طراحی و بهبود یافته یون دارای تولید یون همراه با خروجی پراکسید هیدروژن است که باعث از بین رفتن سریعتر آلودگی های میکروبی در هوا و همچنین روی سطح می شود. یونیزر همچنین ذرات بیشتری را از هوا رها می کند و باعث تسکین کسانی می شود که از آلرژی و سایر مشکلات تنفسی رنج می برند. اکنون با ویژگی های آزاد سازی سریع برای سلول و محفظه برای جایگزینی سریعتر سلول و یک کفن قابل تنظیم برای شخصی سازی خروجی پراکسید هیدروژن.
توجه: توصیه می شود این واحدها توسط یک برقکار مجاز یا متخصص تهویه مطبوع نصب شوند.

دوشنبه 3 خرداد 1400
بؤلوملر :