برای فیلتر کردن باکتری ها ، ویروس ها و سایر آلاینده های موجود در هوا در محیط هایی که به ویژه به ذرات معلق در هوا حساس هستند مانند محیط های مراقبت های بهداشتی و آزمایشگاه ها استفاده می شود. در طی همه گیری کنونی ، بسیاری از شرکت ها نصب سیستم های تصفیه هوا با فیلترهای هپا را برای اطمینان از هوای سالم ، حتی در محیط هایی که قبلاً حساسیت خاصی در نظر گرفته نشده بودند ، انتخاب کرده اند دفاتر ، مدارس ، اتاق کارمندان ، اتاق انتظار و فضاهای عمومی.
به طور متوسط ، افراد در هر دقیقه حدود 16 نفس می کشند. این میزان 960 تنفس در ساعت و تقریباً 8.5 میلیون تنفس در سال است. مگر اینکه یوگی باشید. یک بار در هر دقیقه ممکن است نفس کافی باشد. اینکه بگوییم احاطه شدن توسط هوای پاک مهم است ، کم توجهی است. این به معنای واقعی کلمه حیاتی است با این حال ، هوای اطراف ما همیشه آنطور که فکر می کنید تمیز نیست. استفاده از دستگاه تصفیه هوا می تواند یک راه حل برای افرادی باشد که از آلرژی رنج می برند یا مبتلا به آسم هستند.
طبق تحقیق انجام شده توسط سازمان بهداشت جهانی ، کیفیت هوای داخل خانه در واقع بسیار بدتر از فضای باز است. آنها تخمین می زنند که 10 تا 30 برابر آلوده است ، این تا حدی به دلیل وجود ویروس ، آلرژی یا نگهداری از حیوانات خانگی یا به عنوان مثال ، استفاده از مواد تمیز کننده ، اجاق های چوب سوز و تجهیزات پخت و پز است. علاوه بر این ، هوای آلوده می تواند به راحتی از طریق پنجره ها ، درها یا شکاف های باز از خارج وارد شود. بدون پاک کننده خوب هوا ، این ذرات آلوده هوا گیر کرده و به طور مکرر استنشاق می شوند ، بدون اینکه حتی متوجه شوید.

دوشنبه 3 خرداد 1400
بؤلوملر :